Ångest.

2010-08-24 @ 16:05:58
Usch, inatt sov jag ingenting. Absolut ingenting. Först var jag inte trött men sen blev jag trött men kunnde inte slappna av, för att det var natten till första skoldagen. Vid typ tre fick jag ångest & började gråta så jag ringde mamma som var på jobbet & bad om råd. Hon sa att jag skulle gå ut i soffan & kolla på TV, då brukade man bli trött. Men ikke, det hjälpte inte. Vid fyra blev det ännu värre men ångestern & jag såg framför mej hur sliten jag skulle se ut i skolan. Fan,fan,fan säger jag bara. Vid halv 6 tog filmen slut som jag kollade på så jag satte på bolibompa.
Vad gör man inte vid sånna lägen ? Vid halv sju hoppad ejag in i duschen, klädde på mej, rufsade till håret & gick ner för att dricka lite Tee, så jag blev ngt piggare iaf.Fast man såg ingenting på mej & jag kännde mig inte så trött, förens nu. Så var min Natt/morgon. Hoppas ni hade en bättre.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0