Barva- 6 / 8 -10

2010-08-07 @ 23:01:20
Red Barva idag oxå, tredje hästen under dagen som jag red.
Körde mycket på en åtta med en bom. Se bild nedan, hon var värkligen jätte fin & började söka sej neråt & värkligen arbeta. & hade nästan rätt galopp hela tiden. Hon har börjat bli mer avslappnad & mer mjuk i hela kroppen. Konditionen har oxå gått upp sjukt mycket sen första dagen & hon tar galopp skänkeln mycket bättre nu, så kan bara säga att det går framåt, fast självklat är det mycket mer att jobba på. Hon lär sej fort & har viljan att lära sej. Hon är jätte duktig, bild på henne kommer någon dag.
bana 4
Så red jag ungefär, inte någon direkt proffs bana men tillräcklig för mej & Barva. Storleken på volterna kan man bestämma själv & man kan ta övningen i både skritt,trav & galopp. Om man vill ha ett litet hinder eller bara en bom får man ju oxå bestääa själv. Bommen har jag för att hon lättare ska kunna byta galopp & hon tänker till mer då & drar inte iväg med mej.
Nu ska jag sova-god natt.
[jag vet att jag tävlade idag, jag skriver om det imon.]
Kommentarer
Postat av: ellen persson

Amelia. ([email protected]) om RödSvart Outfit!:

trevligt att du inte kan ta emot kritik.

Andra kommentarer accepterar du men inte min.

Aja, så kan det ju vara ;)



svar: jag har inte fått nån kommentar från dig ! o:

dessutom godkänner jag alla kommentarer xd

förlåt om jag gjort nåt.

2010-08-09 @ 10:16:00
URL: http://poonyriders.blogg.se/
Postat av: ellen persson

amelia om film ärevarv från dressyren ;):

aha då blev det kanske något fel.

haha, sry. (a)



svar: det är lugnt xd (: <333

2010-08-09 @ 13:41:07
URL: http://poonyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0