Det är något fel på mig.

2010-08-28 @ 17:31:03
Jag är så sjukt rädd att förlora mina vänner, samtidigt som jag skäller ut folk hela tiden.
& så ser jag allt negativt, när det gäller kompisar. Typ om dom råkar kolla på mig men inte säga något, om jag möter dom ute. Då tar jag det som att dom hatar mig.
Jag är även ganska blyg så om ni ser mig på en tävling eller något liknande, kom gärna fram & snacka med mig, jag blir så sjukt glad då.
_ _ _
En kompis jag har, igentligen har jag inte träffat henne så många gånger, men hon vet mer om mig än någon annan. på msn har vi snackat hela nätter långa. Hon vet fler hemligheter om mig än någon annan, jag vet rätt mycket om henne oxå. Utan att jag kännde henne, utan att vi hade pratat irl så berättade jag saker för henne, vet igentligen inte varför, gjorde det iallafall. Nu går vi på samma skola, har träffat ett antal gånger & snackar ofta med varann.
Vill bara tacka henne, för den underbara person hon är.
Jag älskar dej,
<3
Kommentarer
Postat av: felicia

ÄLSKAR DIG AMELIA!!!!!! <3333<3<3

2010-08-28 @ 21:52:20
Postat av: tezz (a)

jag antar & hoppas att de är mig du menar ?



Den personen ska iaf vara stolt !

jag blev tårögd av själva texten.

de va fint amelia !

I LOVE U 2

även om de inte skulle vara jag :D <3

2010-08-29 @ 10:08:31
URL: http://theresekasslin.blogg.se/
Postat av: tess :D

bara för att jag har tråkigt kollar jag igenom din söta blogg,

& jag blev fortfarande tårögd över den här texten !

tänk att de här va i augusti och nu känns de som om jag kan snacka om allt med dig.

love

<3

2010-12-27 @ 20:55:51
URL: http://livetenligttess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0