Frågestunds-svar.

2010-08-13 @ 23:03:54
Hoppas Ingen missade att jag hade en frågestund. ;)
Haha, iaf nu kommer svaren. Ni är inte så duktiga på att svara, men några blev det iallafall.

1. Varför började du rida ?.. :D
Svar: Har gillat hästar sen jag var riktigt, riiktigt liten, men på ridskolan jag gick på fick man inte börja förens man var 6. Dock började  jag vid 5 år ålder iallafall. haha. Så började nog av att jag ville, fast så brukar det nog va, i alla sporter. ;)

2.Hur många tandborstar gör du av me på ett år ? hihiihihihihi :D
Svar: Haha, det vet jag faktiskt inte. Man glömmer väl alltid hos ngn kompis, sen får man ju av tandläkaren hela tin. Brukar faktiskt inte räkna dom, men ett antal. Dom blir ju äckliga efter ett tag. ;)

3. Skulle du bleka tänderna om det var gott ? HAHA xd 
Svar: Absolut, om det inte var så dyrt. :) Har ju blekt dom innan, men det var ju sånt man gör hemma & inte hos herr. tandläkare. ;D

4. Hur länge har du bloggat?
Svar: Sedan 25 maj. Klockan 20:58. Så i 2 månader & 19 dagar. Fast det är ju på denna bloggen, har ju haft vääldigt usla förut. ;)
som: onlyymylife.devote.se som faktiskt finns kvar, men ouppdaterad. ;)


5. Könshår?
Svar: slingat, rosa & lila, men även lite grönt. Funderar på blått men det får vänta. haha.

6. Storlek på brösten?
Svar: Det vet jag inte. Men BH:na är egen designade från cdon.com men finns även på Bokia, hahaha.

7. Mens?
Svar: Nejj, men det kommer väl.

Bara så att ni vet, nej, jag var inte seriös på dom sista frågorna. Undrar faktiskt varför "han" undrar.


Kommentarer
Postat av: therese (a)

älska vårat svar :D <3

2010-08-14 @ 14:56:47
URL: http://theresekasslin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0