God natt.

2010-08-24 @ 22:30:12
Jag vet att det har varit dålig ridning nu ett par dagar, men det är bra både för hästarna & mej.
Men nu drar tränings scheman upp.
Varje vecka Måste få in två hästar, Julia & putte(som ska gå 6 dagar i veckan, helst.), Collin en gång i veckan,Barva, Skolan & plugga. Har bestämmt mej för att få riktigt bra betyg. Därför måste jag värkligen lägga upp ett schema, som jag ska klura ut någon dag.
Nu ska jag sätta på "sova-spel listan" på spotify & bara ta det lungt & sova. Det skulle jag behöva. Igentligen skulle jag nog behöva gå i IDE ett tag, björnar har det bra. haha, nej då. ;)
-Godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0