Ida.<3

2010-08-17 @ 19:38:38
Natten till idag tillbringades med ida, i stallet. Gjorde en massa saker, som jag inte kan skriva här. ;)
Var vaken hela natten & vi snackade,dippade chips,åt bilar, kollade på Anna Phil & massa andra, roliga saker.
Ida somnade runt halv 5 & jag väckte henne vid 5. Visst är jag snäll? För då hade det ljusnat & vi skulle ut & bygga bana. Fråga inte varför så tidigt. Sen när vi byggt klart, -blev en studs på 6 hinder & ett liten kort hinder på ena långsidan.- gick vi tbx till vårat "rum" & käkade frukost. Efter det orkade vi inte gå ut igen så jag satte på Anna phil igen & började kolla på den. Ida ville oxå kolla men hon somnade. Vid sju kollade jag på klockan & var väldigt trött. Så jag satte på alarm på 09.00 & somnade. Tyvärr ringde aldrig alarmet så jag vaknade vid kvart i 12 (;O)
Väckte då ida så vi gick ut & hämtade in hästarna.
Mer får ni faktiskt inte veta då.

Glömde säga, jag har färgat håret med andrea. Blev mycket blondare & en svart slinga. Bild kommer, någon dag.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0