Julia- 4 / 8

2010-08-04 @ 22:38:55
Vår sista tävling (?)
Efter som jag ska tävla på Lördag & söndag med Julia så var jag tvungen att gå igenom programmen med henne, men kunnde bara ta LC programmet för LBn sitter inte riktigt, känner mej förbered. Aja, det får gå som det går, gör det mest bara för skoj skull. Det är faktiskt vår sista tävling tsm...
Lördag= dressyr
Söndag= hoppning.
Ridpasset.
I början kändes hon bara tung & stel. Men när jag hade gjort en massa mjukgörande uppgifter blev hon som vanligt.
När jag skrittat,travat & galopperat & fått henne mjuk & på tygeln, satte jag igång med programet.
Helt okej, men inte helt nöjd så jag körde det igen. Då kan jag säga att hon var riktigt fin. Drog inte upp huvet i avsaktingarna, blev inte lång & drog inte i halterna. Alltså helt perfekt, min lilla dressyr ponni.
Startlistorna. ?
Nu väntar jag bara på att startlistorna,Ryttarmedelandet & de ska komma ut. De skulle komma ut på ÖRF:s hemsida fem dagar innan tävlingsdagen. Idag är det tre dagar. Får väll kolla igen, imon.
Kram & godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0