Musik <3

2010-08-18 @ 14:31:00
Sitter här just nu & lyssnar på musik. Hjeeeerta på det. ;)
Vid 4 drar jag t stallet, måste cykla idag (-.-) 6 km dit & 6 km hem. Det kanske inte låter så mkt men det är typ uppförsbacke heeeela vägen + har jag för liten cykel då pappa tog den andra idag. Men vad gör man inte för sina älskade hästar? :)
Putte får nog vila idag, så tar bara Jullan.
Fick en kommentar på inlägget där ni skulle säga vad ni tyckte om bloggen.
Då skrev "anonym" att jag skulle uppdatera oftare, så då ska jag försöka fixa det. :)
Tack, för att iaf en skrev vad h*n tycker, så glöm inte de. Om du tar bloggadress/bdb-namn/hemsida elr något så lovar jag att länka. ;)
Du behöver inte vara anonym, då jag bara är glad att ni säger vad ni tycker.
Så ta namn nästa gång, haha, jag tvingar er inte men det blir så mycket roligare då.
som sagt blir jag bara glad om ni säger som ni tycker. Sem är det en helt annan sak att kränka folk. Så tänk på det, vissa tar illa upp & andra bryr sej inte.
:)
Kommentarer
Postat av: Nellie

sv. tack för din kommentar.

Ah d e ponnymorsorna som e värst.

Har 2 som är inne på min blogg & kommenterar å e elaka mot mig. Deras barn..som liksom e lika gamla som ja. De e inte de som är elaka utan liksom.. mammorna. Den som e mest på..känner ja inte äns. Träffat henne bara typ 3 gånger. Sjukt. Skriver typ pisspotta i slutet å så. Sån mes hon e. Pappa skratta så han kissade nästa ner sig nä han hörde d. Nu har hon gjort nåt varje dag så han ble förbannad och ska ta henne rätt upp och ner på nästa tävling.



Kommentera nån mer gång. Kram Nellie.

2010-08-18 @ 16:07:15
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0