ointressant,

2010-08-02 @ 21:33:17
Jag varnar detta inlägget kommer tråka ut er, men jag behöver skriva av mej lite.
Jag vet att jag inte bloggat om Julia på länge, men hon har det bra. Hon går lite "prova-på-ridningar" med små barn & lite lektioner ibland. Med mest " gör en volt" "sakta av" "gör halt" alltså utan massa krav. Vilket passar henne utmärkt & hon tycker det är jätte roligt. Men själv klart saknar jag henne massa & hon är en del va mej. Men jag träffar henne varje gång jag är i stallet & jag brukar gå in å sätta mej i hennes box & snacka med henne. Jag vet jag är löjlig, But thats me, I love her. 
Nu är även min bok slut vilket gör mej lite depp, inatt låg jag & läste till tre så det är kanske inte så konstigt att den är slut.

F Ö R . E R. S O M. H A R. M I S S A T. D E T. J A G. Ä R. E T T. A V. A L L A. G A L N A. T W I L I G H T.  F A N S.
Borgholms största faktiskt. (A)


Om jag ska skriva massa saker på bloggen så förutsätter jag att ni kommenterar. Okej, a deal?
Kommentera vad ni vill läsa om.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0