Phil Collin-24/8-10

2010-08-24 @ 22:24:45
Hoppade Collin idag då. Ibörjan var han jätte fin & började söka sej neråt. Men när vi skulle börja hoppa, fy fan vad dåligt det gick. Fy fan. Jag red skit dåligt, jag skojjar inte. Det såg förjävligt ut.
Collin ville inte hoppa en viss höjd, som han tycker är för högt, så vi sänker ner. Då blir hindret olikt än vad det såg ut innan, så då går det j inte att hoppa. Fy fan vad sur jag var, ville helt ärligt bara hoppa av & sluta.
Men en tjurig Amelia som där oxå inte har sovit bra = katastrof. Mej ska man inte bråka med. ;)
Iallafall, i slutet hoppade vi iallafall banan utan fel & han hade tempo, men jag- Fy fan, vad dålig jag var. Helt jävla sinnersjukt dåligt. & det spelar ingen roll att Amie sa att jag red bra, jag var inte alls med idag.
Vi drar ett streck över denna träningen. :)

Lite mer än ett år gammalt myys foto. :)
Kommentarer
Postat av: ebba bloppis

jätte härlig bild! :)



bloppis i bloggen, bla 2 scapa lamicellschabrak och prestige benskydd! :)

2010-08-28 @ 12:44:19
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Anonym

har bilder på dig från tävlingen i helgen vill du ha dom? tog lite när du ramlade av också xD <3<3<3

2010-09-13 @ 20:37:47

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0