Sista dagen, alvaret börjar.

2010-08-23 @ 21:21:53
Sista dagen på sommarlovet, imon börjar jag ny skola, ny klass med nya människor. Men det kommer nog bli bra, hoppas jag. Min förra klass, den bästa klassen i tiderna, kommer jag sakna så sjukt mycket. Vi var bäst.

"Alla dagar vi passerat som en klass. Alla gånger vi har hjälp varann i svåra dagar. Vi har delat skratt,tårar,slag,kramar & massa saker tillsammans.

Saker vi aldrig kommer dela som en klass längre. Vår tid är över. Jag kommer sakna er alla. Jag kommer sakna oss. Tack, för denn tid vi fick.
Vi var nog skolans minst omtyckta klassa av lärarna, men en sak är jag säker på. Vi har haft grymt roligt tillsammans.
Jag tycker själv det kommer blir jätte jobbigt att gå till slotts sen, helt själv. Inte gå dit som 6A utan då som 7D.
Jag är seriöst sjukt rädd för högstadiet. Inget kommer vara som det brukar. Som det alltid ha varit.
Jag kommer inte sitta med samma personer, i samma klassrum,i samma byggnad, på samma skolgård, på samma gata. Allt kommer vara nytt.
Det får mej osäker. Med er är det mesta enkelt, vi klarar allt. nu är det inte Vi längre. Fasen, nu rinner tårarna.
Jag kommer aldrig glömma tiderna med er, Mellanstadiet. Fan, jag vill att det alltid ska vara så. Alla gånger vi har hört hur "dåliga" vi är.
Men igentligen så bra. Tårarna jag fick på skolavslutningen är ett bevis på kärlek. Detta låter sjukt. Men det är sant.
Jag kommer sakna er sjukt mycket allesammans. Jag älskar er, det har ni bevis på. Vår klass tar allt, vi tar er alla.
Jag kommer aldrig glömma dessa tider.
Jag Älskar er. 3A-4A-5A-6A, tidernas absolut bästa klass.
Så sjukt roliga.
Jag har inte fattat än att det är slut.
Aldrig mer vi."


Så måste jag bara fråga, kan ni se vart jag är på bilden? :)
Kommentarer
Postat av: stina o ellen

Amelia: lustigt, vi som tyckte det var billigt i gislaved. (A)



Svar: startavgiften var grymt billig, men uppstallningen :/ typ 1000 kr ! det blir asdyrt att åka dit med två hästar....

2010-08-24 @ 08:12:44
URL: http://poonyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0