statistiken.

2010-08-12 @ 01:01:16
Efter som statistiken har gårr upp så sjukt mycket måste jag nog börja uppdatera bättre. & ni måste ställa fler frågor till frågestunden, ni har väl inte missat den?
& nu när ni börjat kolla med jämna mellanrum så tycker jag ni även kan kommentera mer. Det blir så himmla mycket roligare då.
Putte:
Lördag = vila.
Söndag = tävla ;O
Måndag = träning.
Tisdag = skritta.
Onsdag = vila.
Så har hans schema sett ut domma dagarna.
Julia:
Lördag = tävla.
Söndag. = tävla.
Måndag = gå prova på ( skritta )
Tisdag = lektion.
Onsdag = vet inte riktigt.
Så har hennes sett ut. Vet att det inte är några direkt utplanerade scheman, men att jag skulle träna i måndags fick jag reda på väldigt sent & att jag skulle tävla bestämmde vi oss i sista minuten.
Red även Barva i måndags & tisdags. Hoppade Collin idag med.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0