väldens finaste- min prinsessa.

2010-08-26 @ 17:55:05
"Dressyrtävling i Braås. Får första tävling förutom hemmaplan & åkerbo. ;)
LC:1
Hon var sjukt fin på framridningen var myckeet mjukare än i tryggestad! Dock vare hon inte särskillt pigg, men det kommer nog när jag tränat upp hennes kondition. Inne på banan var hon oxå jätte fin men blev ngt (knappt märkligt men jag kännde det) spändare men det lostnade efter sarpentinbågarna. :)
Fick totalt 66,58 % vilket gör mej jätte nöjd! :)
Hon som vann hade 68 %, I think?
LB:1
Hon var mycket tröttare då hon inte har någon direkt toppen kondis, men det ska vi träna upp nu till hösten. :)
Hon var då lite hängig i munnen & kastade lite med det, men fick helt okej poäng, men mycket sämre än första klassen. Var ju trors allt för första "riktigt" tävling & man kan ju inte jämnföra med hemma plan. + alla ädla dressyrponnyer som är där, så kommer jag med ett sommartjockt russ. ;)
Fick iallafall 57 % :)."
Kopierat fån ett annat inlägg som jag har skrivit för ett tag sedan. Då jag hade tävlat i Braås.

Iallafall, efter andra klassen så åkte vi hem, poängen var ju inte dem bästa.
Men igår, fick mamma ett mail att jag hade vunnit den klassen. Fattar ni, jag vann?!
Så dom skulle skicka priserna.
Grattis kanske? :'D
Kommentarer
Postat av: Mamma

2010-08-26 @ 21:15:37

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0