vart med teeezzzzeeeen.

2010-08-31 @ 22:17:52
Igår vart jag med Tezz innan träningen, eller, hon kollade även på träningen. ;)
Iallafall, Vi stack & köpte godis.
I kassan:
Amelia- Jag gick med i en grupp på facebook "vi som aldrig har haft kul med tofife." (stavning.)
Tezz- och "vi som inte får vingar av redbull."
*as garv*
Typ 10 minuter senare. Utanför affären.
*Tezz ska ta en Tofifee & tappar den på marken, båda as garvar*
Tezz- Man kan ha kul med tofifee.
HHAHHAA, okejj, det var kanske inte direkt så men något liknande iallafall.
theresekasslin.blogg.se KOLLA,JAG ORKAR INTE LÄNKA JUST NU.
& vi hade så kul att ni inte förstår. + så fick jag min lön, ni blir det köpa hjälm, på fredag. :'D
Det blir en owen classic. ;)
Blir två bilder,nu måste jag plugga spanska. Terminens första läxa.
Hola, me llamo Amelia. :')

Jag, vänster Tezz, Höger. hihi, visst är vi sööta. (?) :D

Love t u. <3
Kommentarer
Postat av: tezz (a)

pussunge ;*

vi är nog de enda som har kul me toffife eller hur fan de nu stavas :D

haha, får ses snart igen !

puss

<3

2010-09-01 @ 11:13:45
URL: http://theresekasslin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0