Vindens Love Potion - 15/8

2010-08-17 @ 19:25:46
Tror det var rätt datum, haha.


Red & klättrade,i lindby. Gick ovanligt bra på vgen dit, då han brukar stanna & vägra gå. Då börjar han stegra & bocka, vända om, springa,dra. Min lilla kille har kommit i trotsåldern, tror jag. Iallafall körde några gånger upp för backen & ner, såklart. Han jobbade på riktigt bra, var vid backen i 20 minuter, tar ca 20 minuter dit & lite snabbare hem. Så jag var borta runt en timma. Han har fått riktigt fina muskler på kroppen nu & han är värkligen jätte fin.
Borde få min kamera snart, så jag kan ta lite bilder på han, vad sägs om det?
:)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0