Vindens Love Potion-22/8-10

2010-08-23 @ 13:26:10
Jag & ida red & klättrade. Min häst är läskigt pigg, han tjuter om jag håller i honom & börjar hoppa på stället. Stegra & bockar gör han oxå. Glad liten ponny jag har. :') & så skulle jag galoppera upp först, då vände han om & började göra någon blandning av stegra/bocka, så tjuter han oxå. Haha, han är för gullig. Fast jag gillar inte när han stegrar, asså då menar jag riktiga, typ rakt upp. Men det får ma räkna med när man rider putte. ;)
Förutom det så gick det rätt bra, Försökte få han att galoppera lungt upp, men det gick ju lite sådär bra, men dom två sista gågerna lyssnade han faktiskt fast då hade han ju börjat bli trött. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0