Vindens Love potion-2/8

2010-08-02 @ 21:12:27
Bad uppdate i know, sorry. But you know, I still love you all.
_ _ _
Igår red jag ut med flickorna i stallet. I Lördags red jag nästan samma roliga tjejer. ;)
Efter som jag inte har bloggat om det orkar jag inte skriva om det nu. Så ni får klara er utan det, men jag tror ni överlever.

Mats träning-sommar kurs. Dag 1, markarbete.
Putte var värkligen jätte fin, & gick lagom i form & ja helt enkelt bra. Som Mats säger så vågar jag inte göra då mycket med han när han är sån för då är jag rädd att jag ska förstöra något. Så Öva på det Amelia.
Vi körde utan stigbyglar Nästan hela passet, förutom i uppvärmningen & nervarvningen. Putte har en viss tendens att när det är lågt tycker han det är onödigt att lyfta på benen & tycker bara att det är att springa igenom det. Det märktes värkligen idag, då vi körde trav som var vääldigt lågt upsatta. Men kan inte säga att jag var så mycket bättre på att hjälpa han, förlåt fina killen. Men tillslut gick även det okej. Sen skulle vi gallopera på bommar, som låg både på rakt & böjt spår. I slutet var han så jävla fin där, :')
Slutade när det var som bäst.

Imon blir det nog teknik hoppning & sista dagen blir nog banhoppning. Det brukar vara så.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0