Vindens Love Potion- 30/8-10

2010-08-31 @ 21:15:30
Hoppträning.
Tränade för mats idag, banhoppning med mycket svängar & lydnad.  Början gick skit dåligt, jag ville att han skulle arbeta mer än vad han kan. Helt enkelt, för stora förväntningar. Men Mats förklarade för mig att det inte är så självklart att Putte förstår & att det är jag son måste ändra på mig, att det är jag som gör fel. Mats hade tydligen oxå haft samma problem. men när vi började hoppa banan var han värkligen jätte fin, hoppar runt & med ryggen, när jag inte är i vägen. Måste lite mer på putte då han klarar så mycket själv.

haha, ännu en av mina dåliga bilde, men övning ger färdighet. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0