-

2010-12-27 @ 12:41:57
kvällen/natten igår blev jätte rolig! Såklart. ;)
Jag, ida, alex & joel kollade som sagt på skräckfilm. Sen gjorde vi ju massa andra saker också, men om jag skulle rabbla upp alla skulle det bli jätte långt.
Men har ni någon gång kännt som att tiden går jätte fort, utan att man egentligen inte gör någonting? Så kändes det typ igår. Hel plötsligt var klockan 10 över 1 & jag trodde att den var typ tio. Blev jätte chockad. haha.
Blev inte heller några bilder, jag tog inte äns med kameran då igen av dom ändå vill vara med...


Men nu ska jag snart till stallet. Therese undrade om hon fick följa med. & det är klart hon fick! :D
Fast hon vet inte vad hon gått med på... vi ska städa tre våningar i stallets lilla cafeteria. Eller det går egentligen inte att köpa något där, förutom glass på sommaren. Så det är mer som en väldigt mysigt... klubbrum! Hur mysigt som helst! :D

Tezz får stå för bilden.


"jag är ingen fjäskare. Jag är ingen sån som skriver saker utan att mena det. säger jag att du är grym, då är du det!"
Kommentarer
Postat av: tess :D

men det gick ju fort ! :D

tack för dagen, fick lite annat att tänka på ;)

& vet du, jag är glad att den där snyggingen gjorde så vi blev vänner !! ( tillslut )

<3

2010-12-27 @ 17:58:58
URL: http://livetenligttess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0