äntligen.

2010-12-26 @ 16:29:39
Idag var jag i stallet. åh, vad jag har saknat dom!
Båda skrittades runt byn, det var riktigt halt. Så nästa gång måste jag brodda. Men vad gör man inte för dom så djuren? :D & fy fan vad mycket snö det var!
Snackade även med mamma om nyår & hon sa att det var okej. Såklart. Så ska snacka med mina vänner om vart vi ska vara. Har ju inte planerat något stort utan vi ska bara ha roligt. Typ bränna upp lite hus, skjuta raketer på varandra & sådant. Men vem gör inte det på nyår lixom?
Haha, nej då. ;)
Nu väntar duschen på mig, den ropar till och med. Så vi hörs senare.
-Tråkigt inlägg...
Kommentarer
Postat av: Idjjaa,<3

Nej försöker bara få mera läsare^^

2010-12-26 @ 17:32:37
URL: http://www.idjjaa.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0