bak!

2010-12-16 @ 18:22:22
Har köprt julgran & tänkte baka lite nu.. Får se vad jag hittar, men blir nog något kul! Lär väl komma upp resultat här sedan, hoppas att ni inte då kommer & käkar upp allt. :3 haha, så länge får ni en bild på..... MIG!

Måste göra bloggen lite rolig oxå! Nu sista tiden har det bara varit om hur tråkigt mitt liv är när jag inte har någon att rida... För det är verkligen skit tråkigt! Tur att deras vila snart är över, honeyys!
Ska slänga upp någon outfit, ett om mina mål 2011 & kanske något annat roligt? Kom tillbaka så får ni se. & så vill jag klaga lite på er oxå, vet att jag uppdaterat sämre sista tiden men ni har varit S Ä M S T på att kommentera. Så bli bättre på det, så kommer det bli roligare för både mig & er. ;)
Kommentarer
Postat av: julia

jag tkr din blogg e jättebra! :)

2010-12-16 @ 19:58:59
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0