Birthday!

2010-12-25 @ 14:20:56
Fyller ju år idag, så fick öppna paket idag med! :D
Nu kommer bilder på dom saker jag fick idag.

Hel bild på smyckerna.


Thomas sabo charm club armband. + berlocken som är lös, cornverese skon, det var den jag fick också till som extra.

Öronhängen.

Helhets bild-sminket. & ni ser så bra på den att jag inte orkade ta en & en på det.
Parfymen luktar så sjukt gott. det andra har jag inte testat än.

Hel hets bild-kläderna.

John whitaker vita ridbyxor. Mycket vitare IRL.

WESC/ JL luvtröjja, två färgad.


John whitaker schabrak med storbrittaniens flagga.

Jag är verkligen jätte nöjd, fick typ allt jag önskade mig. Det jag inte fick på julafton fick jag istället idag! & tvärtom. Så fick närmare allt jag önskat mig+mycket mer! :D
Schabraket är dösnyggt IRL!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej. Undrar bara om du vet vart det schabraket är köpt? har sett det innan, men vet inte vart man köper det. Du kanske vet? :)

Mvh J

2011-02-16 @ 16:47:38
URL: http://jennoh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0