det är jag. typ.

2010-12-09 @ 19:39:03
◊ Amelia Degerman.
◊ 12, snart 13 år.
◊ Går i sjuan. -Älskar sin klass.
◊ Bor på öland.
◊ Rider, har två underbara hästar. -Som jag älskar.
◊ Har världens bästa vänner & familj. -Älska.
◊ 'Periodare.'
◊ klumpig.
(◊ råkar ofta skada mig själv & folk i min omgivning 'tack vare' detta... Fråga Therese!)
◊ Gör lätt bort sig. -Gör det med stil. ;)
◊ osmart. -Brukar iallfall få höra det...
◊ humörsvängningar!!!
◊ Älskar musik.
◊ Läser många bloggar varje dag.
◊ Min idol är min kompis.
◊ Är bara sig själv, accepterar mig själv & är som jag är. Be mig inte att ändra mig, försöker vara så bra som möjligt, men ändrar aldrig på mig själv för någon annan!
◊ Skrattar VÄLDIGT lätt.
◊ Älskar att få nya vänner.
◊ Hatar att förlora vänner, rädd för ensamheten.
◊ kär idiot.
◊ Har 5 kompisar som jag kan säga allt till & 1 som är precis som jag.
◊ Vill bli smalare men älskar godiiis....
◊ Älskar att ta på varma saker. -'ta inte på plattan den är varm'. *amelia tar på plattan*.
◊ Är (enligt andra) en härlig person.
◊ Hatar mitt skratt, får ofta kommentarer om det. 'När du skrattar börjar man skratta själv'. Haha.
◊ Älskar att fixa ihop bloggdesigner & sådant. Har flera stycken på 'lager' som jag inte använder & kommer aldrig använda... Vill du ha en gratis design av mig? Säg till!
◊ Älskar att få kommentarer, både kritik (snäll...) & fina kommentarer.
◊ Tycker det är väldigt kul att blogga.
◊ Stör mig lätt på folk.
◊ Älskar doften av kill parfym & wax!
◊ Hatar stanken av svett!
◊ Älskar ljus.
◊ Har (för) lätt att lita på folk, blivit sviken ofta.
◊ Rädd att bli sårad.
◊ Säger ofta som jag tycker...
◊ Skrattar som sagt mycket, men gråter även för väldigt små saker, ibland. Aldrig med folk utan bara när jag är själv.
◊ Har nog världens tråkigatse humor. -Ändå har typ hela min klass samma!
◊ Jag har nog inget liv. Bevis har ni ju just nu, skrev ju denna onödiga lista. ^^
Kommentarer
Postat av: ellen

du kan göra en design till mig om du vill ? (a <3

eller bara header ? ;)

2010-12-11 @ 10:25:14
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0