Det blev...

2010-12-16 @ 21:51:14
...Kladdkaka! :D
Jag orkade inte ta någon bild... förlåt... jag är en hemsk människa!! jag lovar att inte göra det igen... jag lovar!!
Haha, jag var inte seriös på den ↑ meningen, bara så att alla vet! ;)
Kladdakakan blev iaf jätte god. Ni trodde väl inte att den INTE skulle bli det?! haha, nej då. Men det var väldigt god & jag tror min familj oxå tyckte det. Såg så ut iaf!
Måste ju oxå lägga upp videona då tezz rider julia, på youtube. Dom är gamla, jao, jag vet. men bättre sent än aldrig? & vet ni? Ni kommer få dom ännu senare, för jag orkar verkligen inte nu.
Lyssnar förövrigt just nu på Miley Cyrus, sjukt häftig tjej & jag älskar Hennes låtar. När hon är Miley & inte Hannah. Jag önskar jag oxå kunde sjunga!
Mamma & jag kollade även på mina omdömmen, är väldigt nöjd. Det som var mest minus, som flera lärare skrivit, var att jag pratade för mycket. Men det förvånar inte mig & jag tror inte det förvånade någon jag känner heller. Haha! :D
Jag har ingen ork, så ska kolla på några avsnitt av paradise hotel nu på TV6 play.  JAG LIGGER EFTER!
Pussssss.

Hade lite extra hjälp oxå, detta är mina små bagare!♥


-Det finns alltid lite ärlighet bakom ''jag skojar bara''. Lite kunskap bakom ''jag vet inte''. Lite känslor bakom ''jag bryr mig inte'' och lite smärta bakom ''det är lugnt''-
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0