'

2010-12-05 @ 01:03:15
1. copyright lagen... Man får Inte ta andras bilder, om det inte står att man får det, om man frågat & ägaren till bilden sagt ja är det ju okej, eller liknande... Sen kan man ju oxå länka till den som 'äher' bilden, det brukaroxå vara helt okej! eller skriva vem som tagit den. Det finns hemsidor man får låna/ta bilder från, då är det ju självklart okej. Sen spelar det väldigt stor roll vad man ska ha bilden till, men fråga alltid ägaren till bilden först. Själv skriver/tar jag bilderna själv. som denna tex.
Jag har gjort/skrivit denna själv. Då är jag ägaren till den! :)
Inspirera inte kopiera.

2. Ingen är perfekt, ingen är bäst, alla gör fel, gör misstag. Att fela är mänskligt. Ibland kan det vara jobbigt/svårt/whatever, då behöver man sina kompisar/djur/familj/pojkvän.
Så om någon känner sig ensam, ta kontakt med någon som betyder mycket. h'n lär finnas där, jag lovar. -Gör det nu, med desamma!

3. Livet blir vad man gör det till. Okej, mitt liv går i väldiga bergodal banor. Jag har mina dvalor & jag har mina toppar, jag tror dom flesta har det. Men se till att alltid fokusera på det ljusa inte det mörka. Fokuserar du bara på det mörka, då ser du bara det mörka. Fokuserar du på det ljusa, känns det ljusare!
Jag hatar inte mitt liv, visst, många saker skulle jag vilja ändra. Men jag hatar det verkligen inte.

4. Jag är mig själv, jag har accepterat att jag är den jag är. Innan man kan acceptera andra, måste man acceptera sig själv. Ingen (
få undantag.) mår bra av att låtsas vara någon annan. Om dina kompisar/pojkvän/whatever ber dig att ändra dig, gör det inte. Du är du, du är unik! Om någon ber dig att ändra på dig så är dom inga riktiga vänner/pojkvän/whatever.
Va dig själv, det finns redan flera andra!


5. jag har ingen aning om varför jag skrivit detta inlägg... Jag är väl som jag är antagligen... ;)
haha, nej, jag är trött & vimsig. Nog dax för amelia att sova, innan hon skriver något mer konstigt & osammanhängande.
-Vilket långt ord...?

-God natt, älskade bloggläsare. :D

speglen är fortfarande smutsig...
Kommentarer
Postat av: kamilla

du är så sjukt söt gmn!

<3

2010-12-05 @ 10:15:01
URL: http://sweetkizzes.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0