för ett år sedan...-Vindens love potion.

2010-12-19 @ 02:50:37




Hjärtat, när jag var längst ner på botten, fick du upp mig på toppen. Du stärkte mig, hjälpte mig att förstå att det faktiskt inte var mig som det var fel på, att allt inte var mitt fel. Jag har så mycket att tacka dig för.
Jag vet, att dom åren vi kommre ha tillsammans, kommer vara så sjukt roliga. Vi kommer komma långt, det vet jag. Både du & jag vill. min heta kille. JAG ÄR KÄR I DEJ!!!!!!!!!!! :$ (hihi.)
-DU ÄR DEN BÄSTA KILLEN. ♥
Min bebis. & för mig, kommer du alltid att vara just det, min bebis!


Hur kan man älska två så vackra varelser så mycket?
Ni gör mig lycklig.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0