För ett år sedan... -Julia.

2010-12-19 @ 02:02:49


Älskling, du får mig att le. Att orka stiga upp på morgonen. Att orka andas, när allt är som jobbigast. Minnen jag har med dig, är tusentals. Tiden vi har haft & kommer att ha, kommer aldrig vara något jag ångrar eller kommer ångra. Du är, varit & kommer vara, min läromästare! En häst som dig, borde alla få chans att ha. Du har gett mig så mycket & jag kommer aldrig kunna tacka dig nog. Jag vet att vår tid börjar närma sig sitt slut. Men jag ska se till att du kommer få det bästa. & vårt sista år ska vi göra till det bästa. Nu ska vi ha så sjukt roligt tillsammans.

-DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA TJEJ! ♥
För mig kommer du alltid vara den första, min första riktiga kärlek! ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0