godnatt.

2010-12-31 @ 00:43:44
Disney beroende... Amelia har lite disney feber just nu, speciellt skönheten & odjuret! Man kan aldrig bli för gammal för disney, fråga min storebror. ;)
& förövrigt på bilderna i förra inlägget, jag har sjukt mycket kläder på mig. Så mobba inte. & ja, min mössa är väldigt matchande, mobba inte det heller. tack.
Ska snart lägga mig & kolla på någon disney film. Hm, hoppas vi har någon på DVD, alla andra är typ gamla VHS som vi har.. Haha & om jag vill kolla på dom får jag se i alexanders rum & det pallar jag inte. Men ska leta upp någon, typ nu. Måste vara pigg imon då det är nyårsafton.
Alla säger ju typ "Hoppas 2011 blir ett bättre år med nya möjligheter." Mn vad är skillnaden förutom att det står 2011 istället för 2010 & att man bara blir äldre? Hm, jag har väl samma möjligheter nu som om två dagar? eller?
Smart va? :D


EN BILD, resten från vår tjejkväll kommer väl någon dag. När jag ändrat storleken på alla... Annars kommer det ta år.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja, precis så har jag oxå tänkt på!

jag menar , livet fortsätter ju bara? det är numret som ändras , inget annat väl? ;)

om man har ngt problem i slutet av 2010 så fortsätter dom ju in på 2011? :) hihi

2010-12-31 @ 08:56:25
URL: http://www.mikaelaberglund.bloggplatsen.se
Postat av: andreaa

Hmm, asså visst blire inte SÅ mycket förändringar för det flesta men när ett nytt år påbörjas, påbörjas även andra projekt man kan ta del av. Förstår du? och att man blir äldre kan också bidra till nya möjligheter.



Söt chey, mhmm ((: <33

2010-12-31 @ 12:18:39
URL: http://lifewillbeaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0