godnatt.

2010-12-15 @ 22:35:26
Nu ska jag lägga mig, tända några doft ljus, lyssna på musik & somna. Helt slut! Har somnat ovanligt tidigt dom senaste dagarna, det är toppen bra för att vara jag. Så ska gå i samma spår idag. Godnatt.

Försök inte stå på tå, du kommer aldrig upp till min nivå. (h)

"Jag ville aldrig såra dig, jag ville aldrig skada dig. Jag ville bara dig väl, jag ville bara att du skulle må bra. Jag vill fortfarande det, och jag vill fortfarande att det ska bli vi. men som det ser ut nu, kan det inte bli det. förlåt. jag kommer fortfarande ihåg början, då vi skrattade & hade kul. Säg mig, vad hände? Vet egentligen någon av oss det...? låt mig få se dig le igen, låt mig få se dig skratta. låt mig veta att jag inte skadar dig längre. Jag är hemsk som inte gör något, men vad ska jag göra, ljuga? Var inte sanningen det bästa? Tveksamt, jag börjar undra om det verkligen är så. Jag är ingen sån som spelar, som 'playar' runt. Jag kan inte ljuga för dig, om det..."
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0