goodnatt.

2010-12-02 @ 23:24:46
Ska lägga mig hyffsat tidigt idag, typ nu, efter att jag publicerat detta inlägg, efter att jag kollat lite på tv & läst om fransa revolutionen för fjärde gången. Sen läste jag ju häftet typ 2-3 gånger...
Så nu ska provet ändå gå bra imon? Om min lärare inte har gjort ett jätte svårt prov... ;)
Men brukar få rätt bra på historia & sånt, ädå tycker jag det är så tråkigt! Varför ska man se bakåt, det som hänt har hänt. Nä, jag förstår verkligen inte.
Ikväll var en sån kväll som jag tänkte väldigt mycket. Kom på att jag har väldigt många fina vänner, som jag inte tänker på att jag har.
Jag måste bli bättre på att visa mina vänner hur mycket dom verkligen betyder. Vissa vet om det, vissa vet det lite mindre. Imon ska jag ge alla en stor kram, det är dom väl förtjänta!
Eller det är alla riktiga vänner... Så imon tycker jag alla ska ge en fin vän en stor kram! Kramar kan man inte få för mycket av... :)

Nu ska jag snart sova & se till att inte drömma om dig.
Blir så besviken varje gång jag vaknar, upp i verkligheten. Låt mig stanna i drömmarnas land..?
Nej, inatt får jag hoppas om en fin drömm med mina drömvänner & mina drömmponnysar. -Det hade vart kanoon!
God natt vänner, god natt.

ja, jag gillar gamla bilder! ;)
amelia degerman, 2007-12-27
10 år & två dagar.
Kommentarer
Postat av: Julia

sv: aldrig testat rita djur men skulle ju kunna ge det ett försök :) Det skulle väl ta lite längre tid än människor så kanske 400-500 plus utskrift som beroende på hur stor du vill ha den kan ligga på allt mellan ungefär ett och trehundra kronor :) Jag är alltid noggrann och mycket för detaljer så det är därför det tar sån tid, och därmed kostar en del :)

2010-12-03 @ 13:13:02
URL: http://berglundjulia.blogg.se/
Postat av: annie persson :]

bara för att du är gullig. :] <3

2010-12-03 @ 20:42:14
URL: http://cupcakehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0