todaay!

2010-12-02 @ 16:36:58
Idag i skolan hade vi typ elevens val.
Hade hemkunslap på förmiddagen & bild på eftermiddagen. På hemkunskapen bakade vi såklart pepparkakor, sedan hade varje kök en annan sak att baka. Glögg, knäck eller kristyr. Min 'grupp' kokade glögg, som var helt okej. :)
Sen på bilden var det sjukt kul, lärde känna lite nya kompisar mer. & det är inget jag ångrar ! :D
Asså shit, galet kul var det! Typ grät av skratt. Haha. :D
Sen fick jag min hämnd på en kompis som typ mulat mig var enda dag denna veckan. Det var oxå sjukt kul. Men vill inte veta vad som kommer häna mig imon. Har även några till att ge hämnd på... *evil skratt!* (6)
Blir nog stallet snart oxå, skritt & jogg på schemat. Sen blir det plugg hela kvällen. -KUL !
Prov imorgon.

Tänkte även skriva 3 'större' saker som hänt mig.

När jag var 'bebis' fick jag tarmvred/vrid (?) & var väldigt nära på att dö.

♥ Sista ridturen på julia i växjö (innan vi flyttade till borgholm) var jag ute & red. Julia blir rädd för något, skenar som upp för en backe & på en liten väg som leder hem till stallet. Då var det en snävsväng & julia typ halkar. (Jag har panik & får inte stopp på henne.) Vi ramlar om kull, i ett elstängsel till en hästhage. ( tur att varken elen var på eller att det gick några hästar där. Efter det vågade jag inte galopera ute på flera månader.

♥ Detta hände mer hela familjen, eller mest mina föräldrar. Inbrott & blev av med både kamera & data. Nästan alla gamla bilder var den datan/kameran...

Så tänkte även lägga in 'tre saker som är typiskt mig' inlägg någon dag. Kan ju bli lite roligt med sånt då & då..? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0