hejdär.

2010-12-18 @ 17:06:59
Idag sov jag hur länge som helst. Till halv ett tror jag. & då hade jag sjukt ont i huvudet.
Åt lite frukost & hjälpte mamma med efterätten till idag då. När jag för flera år sedan tävlade i ett lag så blev vi väldigt bra kompisar allihop & sedan dess har vi haft så kallade åter träffar flera gånger om året. Visst, jag träffar dom mer än det, men nu sammlas vi hela laget+ponny mammorna. ;)
Det är en väldig ålderskillnad, men vi har väldigt kul ändån! 19,18,17 & 13  år (TROR JAG.)
Så idag kommer dom hem till oss & vi ska ha julmat, typ. haha.
Vilket jobbigt inlägg tycker jag, men är lite stressad... Dom kommer om en timma& jag ska hjälpa mamma med det sista. :D





Han är B Ä S T, på att sjunga!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0