hm, dax att köpa juklappar?

2010-12-01 @ 17:09:38
Själv har jag inte köprt en enda än, är det någon mer än jag som är något efter..? :)
Haha, men vet ungefär vad jag ska köpa! Nej, nu ljög jag... Har ingen aning! Kan ju iallafall säga (utan att ljuga.) att jag har börjat få lite smått panik. det är ju faktiskt bara 23 dagar kvar. -SHIIT!
Dessutom, för er som inte vet det, fyller jag år om 24 dagar. Alltså den 25 december!
Min spanska lärare - åh, samma dag som gud då. (med spansk brytning...)
Jag - Jag är gud!
haha, det är typ min humor! :D


mina små hjärtan har det lugnt denna vecka, så blir det väldigt mycket nästa vecka. Jag har inte kännt mig 100 % på jätte länge, behövde vila. Så blir super sedan! :)
-Tvivla aldrig på min kärlek till er, det kommer alltid vara er som jag lever för.
-Whitout you, nothing me.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0