Hoppträning+bilder...från igår.

2010-12-06 @ 20:43:14
Hoppträningen gick jätte bra. Jag känner väldigt stor skillnad från förra året & det är riktigt kul! Hoppade inte högt utan mer att få lydnad, teknik & sådant. Det är ju det viktigaste. Kan man inte grunden så spelar det ju ingen roll hur högt man hoppar... :)
Iallfall, behöver ta nya bilder på mina änglar, men jag slutar lixom tjugo över tre varje dag. förutom måndagar.
Så det är lixom mörkt när jag är på väg hem. & i stallet blir det ju inga roliga bilder.

Istället får ni några bilder från igår. :)


Alex är beredd... ;)

Beredd. HEJ FINGER!

hej drogad, typ.



Puss på er söta! Nu blir det fiiilmtime för mig!
hmm.. känns som jag bara kollar på film hela tiden..? ha, nej, nu blir det film iaf!
Föresten, har någon ett bra filmtips? varsågod att skriv. :D
Kommentarer
Postat av: Täss<3

haha, jag tor jag vet vilken bild det var på Alex du menade xd <3

2010-12-06 @ 21:04:18
URL: http://gatess.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag är jäääääätte blek på bilderna ju och på den näst sista ser det ut som jag tar dej på brösten (y

2010-12-07 @ 14:31:33
Postat av: nellieeh

omg, ta bort bilden på mej... NU!

snälla ? :)

<3

2010-12-07 @ 15:21:33
URL: http://nellieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0