ingen tid till er... har ett liv!

2010-12-12 @ 20:32:26
haha. ;)

Först blev det stallet. i really love my babys. ♥ Båda kommer Alltid att vara mina bebisar! Så det så. :D
Sen blev det hem, fort in i duschen, sminka mig på typ två sekunder & träffa fincha & emma. (Hann inte äns föna eller platta håret!!!!) Vi gick runt lite på 'stan'. Sedan ringde vi alex & drog hem till han. Där bakade vi, flummade, dampade & massa annat skoj! Hem käka & nu sitter jag här. Lyssnar på musik, pluggar, uppdaterar facebook statud, kolla BDB & bloggar, sammtidigt! *Guldstjärna till mig.* haha.
Hade ingen kamera med mig, men ni klarar er väl? & föresten, bilderna från fredags ville ingen av dom att jag skulle lägga upp, så jag gör inte det. Bara för att vara lite extra snäll. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0