inte som jag tänkt..

2010-12-23 @ 14:26:21
Som ni kanske märkt har denna vintern inte blivit riktigt som jag tänkt. Har inte kunat lova någonting, det mesta har blivit för skjutit, ändrat mig & ja massa. Det har varit så mycket hit & dit sista tiden. & tyvärr & jag är verkligen jätte ledsen över det, så har mina hästar fått mindre & mindre tid. Visst dom skulle ha vila, men innan vilan.
Imon ska jag till stallet, om jag så måste gå dit. Nu är det livsfarligt att åka ut & köra dessutom måste vi fixa allt till imon, julafton ni vet! Fast imon, på julafton, ska jag som alla andra år, skritta runt byn med tomte dräkt! :D
Sen efter jul & nyår ska jag verkligen komma igång med hästarna, inga mer B, utan verkligen 100 %

Idag har jag & mamma varit ute & kört, lämnat en viss sak hos några kompisar. Är ju livsfarligt att åka ut & köra nu, men var tvungen. Ska även fixa tårta till mina små hjärtan. Knäckerbröd, rivna morötter/äpplen & så knäckerbröd över det. Jag brukar ha fler än ett lager, men det kan man ju välja som man vill. Jag änvänder såklart stora runda knäckerbröd, men det är kan man ju också välja som man vill.
Julia får även MASSA skorpor, det är hennes favorit! Är det jul så är det! :D

& igår natt så sjöng ulrik munther för mig helva natten. Satt även & kollade på massa klipp med honom, tror jag satt uppe & kollade på han till två eller något. Haha, inget liv här inte. -Men så är det när man är kär, right?
Han sjunger även för mig nu, kan typ redan hela låten utantill. haha. 
& visste ni att mössorna han alltid har, han stickar dom själv. Aw, haha!

-MJAU. kattern med klös. akta, jag bitts. ↓
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0