löördag.

2010-12-04 @ 10:43:41
Snart är det dax att bege sig till stallet.
Först ska vi (vi = dom som kan/vill från stallet) typ fika & så, sen julpynta stallet.
& när vi är klara med det ska jag rida båda. Kommer bli jätte mys tror jag. Det brukar det bli! :D Och sen om mamma är kvar när jag rider (förhoppningsvis) ska hon ta kort när jag rider i höga snön! Om det går att rida där förstås, det gick inte förra helgen, men tror det har frysit lite mer nu. & så är det perfekt väder, så här ska min perfekta vinter dag vara. Mycket snö, sol & minusgrader! För då känns det inte lika kallt. När man kan se 'molnet' som kommer när man andas. ÅHH, sånna här dagar älskar jag snön & vintern. Men inte när man blir mulad 24/7... ;)
Nu ska jag fixa mig lite & sen drar vi. Tar med mig kameran oxå... :D

efter andra omfärgningen, typ.
Nu är det myycket, mycket bättre! :D
Kommentarer
Postat av: tezz ;)

hur kan man smaka med fötterna ? ..

<3

2010-12-04 @ 22:03:35
URL: http://livetenligttess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0