Mål. -2011

2010-12-17 @ 16:30:15
Jag sätter alltid upp mål, för att alltid ha något att sträva emot. Jag menar nu då målen till år 2011, jag känner att målen jag hade för iår blev uppfylda, vilket känns väldigt skönt! Nu ser vi fram emot nästa år & ser var det bjuder på! Först måste vi har lite roligt nu sista tiden av 2010. :D
Det är både lång & kort siktiga mål, jag blandar dom.

Vindens love potion:

♥ Få han mer lydig.
♥ Flera stadiga la & gärna flera placeringar.
♥ Kvala Medelsvår & förhoppningsvis starta det.
♥ Kunna gå längre stäckor på tygel, just nu orkar han inte det.
♥ Träna mycket på att ha samma tempo hela tiden, inte öka & öka. (går på träning men inte tävling!)
♥ Träna att använda energin på rätt sätt.

Julia:
Träna mycket på att gå på tygeln i av/igång sättningar.
♥ Träna mycket på skänkelvikningarna.
♥ Bättre kondition.
♥ Starta många LB:er & bli säkra på dom.
♥ Debutera LA & starta flera stycken.

Amelia Degerman:
Ha MVG/A i minst 5 ämnen.
♥ Inte ha ett ända IG/F (?) & helst inga G.
♥ Satsa allt på träning/tävling & skolan. Resten får komma sedan!
♥ Fortsätta blogga & att den ska bli större.
♥ Jobba med mitt humör & tålamod.
♥ Bli mjukare & jobba mer med sitsen istället för händerna.

Det var allt jag kom på just nu! Den lär väll fyllas på & ändras under tiden! ;)



Kommentarer
Postat av: Sofia Anderberg

SV: då vet vi det :D

2010-12-17 @ 17:23:21
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: charlotte

jag menar inget illa nu, men ta inte för hårt med att få typ 5 MVG, för sen om du inte får det så blir man bara besviken, tro mig!

men tyckte dina mål va väldigt bra & älskar verkligen din blogg!:)

kram

2010-12-17 @ 23:55:01
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0