my day...

2010-12-05 @ 18:38:56
vaknade som sagt vid kvart i 12. När jag sedan hade kommit ner, letat upp mamma, ätit frukost & ja, ni vet allt et dära man gör... Så får jag reda på att appa tagit BILEN till jobbet.
Blev skit sur, skickade sms t pappi att jag tyckte han var lat. För er som då inte förstått det, kunde jag inte komma till stallet. Smsade & frågade om någon skulle dit som jag kunde åka med, men nej, dom hade redan vart där. -TYPISKT!
Men efter ett tag med deppande, att min dag var förstör å allt fick jag sms av en kompis som frågade om vi skulle träffas. Sa då såklart ja & så blev det. Så han & jag gck först till stan för att 'kolla' på julskyltningen. Det var typ en karusell, lotteri, sång, tomtar (?) & massa annat. Efter en stund mötte vi lisa,nellie & emma. Så var med dom.
Sedan stack vi hem t mig & kollade på en sjukt dålig 'skräck'film. House of blood, typ. Kollade inte äns på hela.
Fick några bilder på dom, men så tråkiga att dom ville inte vara med... ;)

gulligt att jag ser lite smått vindögd ut...Jao, jag har flera bilder från samma tillfälle... Bara att jag lägger upp dom i olika inlägg. för att 'fylla' ut.. typ. :)
Så ni inte tror att jag bara har en tröjja...
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0