När man inte orkar...men gör det ändå!

2010-12-07 @ 21:34:30
Bloggar menar jag nu. Är helt slut, men jag gör det för ER, visst är jag snäll! ;D
Åkte som sagt till stallet med tezz, hon red julia 'för' mig. Jag typ stod i mitten & sa vad hon skulle göra & så. Ni fattar. ;) en mini träning typ. Gick jätte bra, såg iallfall så ut & tezz lät göad. & det kan jag säg att julia var oxå!
shiit. Jag satte upp tre 'små' hinder på ena långsidan & åhh, vad roligt hon tyckte det var. Gummsan. :')
Film kommer!
Sen var vi oxå ute & gick med putte i mörkret. Glad att det finns reflexer!
Så, ett liten väldigt ointressant inlägg egentligen. Men iallfall ett att läsa.
Nu ska jag fixa en design till Lisa. Länkar när jag är klar med den! Åhhh, vad kul! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack för hjälpen :D<3

2010-12-08 @ 19:25:21
URL: http://lisaastrindhag.blogg.se/
Postat av: annie?

kan du göra en design/header åt mig? >.<

2010-12-08 @ 21:58:06
URL: http://cupkakehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0