ni är helt..underbara!

2010-12-05 @ 22:35:11
På sista tiden har jag fått väldigt många fiina kommentarer från er läsare & jag blir så himmla glad för det!
Det ger mig energi att blogga, att skriva inlägg, lägga in bilder & allt... & jag har märkt att sedan jag började blogga har jag blivit mer att jag bjuder på mig själv. Jag lägger ut bilder där jag gör grymt fula miner & sånt, jag vet inte varför men känns så 'tryggt' (?) att lägga in dom här. För jag får ändå fina kommentarer. Åhh, det är verkligen en grym känsla! Det blir verkligen roligt att blogga. Ingen blogg utan er.
Jag älskar er! ♥
Kommentarer
Postat av: alice

OTROLIGT FIN HEADER ! säg till om du vill fixa en till (A)

puss på dig saknar dig !

2010-12-05 @ 22:39:16
URL: http://lillrunosson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0