oså var man...

2010-12-25 @ 02:01:15
...tretton år! Shit, vad tiden går fort!
"när man var liten ville man vara stor, när man är stor vill man vara liten.."
Liten & problemlös.
NEJ, vet ni? Jag ska sluta se allt så negativt, allt blir vad man gör det till, eller hur? & från nästa år, ska jag se alla motgångar som en början på framgång. Låter inte det bra? JO,KANON! :D

(SHIT, OMGASH, KOMMER TROLIGEN FÅ ÅNGEST & TA BORT DENNA IMON. så kolla & skratta medans ni kan. Shiiiiiiit, säger jag bara!
BILDEN RADERAD, Fy fan vad jag såg ut. glad att man ser lite bättre ut iallafall. Så att alla vet, jag var sjukt ful när jag var liten, Mindre*...)

Bilden är ett år gammal. Kan man förändras så mycket på ett år+typ tre månader. Tydligen... Bara jag som ser skillnad?


VÄÄLDIGT LÄNGE SEDAN!

-Denna bild är väl typ 2 år gammal (?) men tyckte den var söt...-

Lovely, vad som än händer, kommer du alltid vara första. & jag kommer A L L T I D att älska dej! ♥
without you, i'm nothing. With you, I'm everything.
Kommentarer
Postat av: Oliviaa

Hihi, bilden på när du var jätte liten, den sitter uppe hos farfar :') miss you my honi:(<3

2010-12-30 @ 12:44:06
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0