saker jag fick...

2010-12-24 @ 23:49:08
Bilder kommer typ imon, lovar jag. :D

♦ Pengar
♦ kläder (tröjjor, byxor, trosor, bh, linne & ngt mer.)
♦ rakgrej.
♦ Hörlurar. (HELLO KITTY, valde dom själv. KÄÄÄÄRLEK!)
♦ Öronhängen.
Träningsläger med Putte. (kan man typ säga, fast fick det för några veckor sedan. ;) )

tror det var allt, jag är skiit nöjd. Har ju inte riktigt fått alla än, några kvar. Dessutom har jag ju en dag imon också. Jag önskade mig inget jätte stort. Förvånade mig dock att jag inte fick några häst relaterade saker... :O
Men vi ser vad jag får imon ju. :D
Hoppas ni fick en rolig dag, för det hade jag. Förutom att jag var tjurig i morse för att jag inte kom till stallet. Snöstorm kan jag säga! dessutom var vi typ insnöade...
Men efter några klokaord från mamma så kändes det iallfall bättre.
Nej, nu ska jag inte sitta här, ner & umgås lite med familjen! Har spelat lite spel också.
Jag älskar julen, förutom att snön/blåsten typ förstör mitt liv. D:

bilden är INTE från idag. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0