Sjukt stört.

2010-12-16 @ 16:45:17
Idag skulle det tydligen bli storm (undrar vart den tog vägen...) Vilket gjorde att bussarna inte ville köra så sent, så vi fick sluta tidigare. När vi fick det beskedet var vi nere vid hamnen (typ en kvart från skolan) för att lämna våra saker där. Vår lärare sa då att vi slutade nu & att dom som skulle åka med bussen fick springa till skolan för bussarna skulle gå om 10 minuter.
Så jag & andrea (bor grannar så tar alltid sällskap) tänkte gå hem, men hade mina andra saker (smink,plattång, idrottskläder mm.) kvar i skolan, så vi gick dit för att hämta det.  Då hade det blivit ändrade planer att alla borgholmbor skulle stanna kvar! Bara för att vi inte åker med bussen.
Så från 7a, 7b & 7c så var det typ bara jag & andrea.Klass 7B hade hela sin klass samlad när beskedet kom, så dom var ju allihop. Medans jag & andrea var själv från dom klasserna.
TROR NI JAG BLIR SUR?!
Bara förnamnet, medans hela min klass var hemma så satt jag där & löste korsord, hör ni? Vi gjorde ingenting, vi fick lösa korsord bara för att ha någonting att göra.
Men efter ca 45-55 minuter så får vi gå hem efter ett litet 'uppdrag' från en lärare.
Vi skulle vara duktiga & hämta mina saker (som alla andra skulle ta en annan gång.) & tack vare det & för att jag råkar bo nära skolan vilket gör att jag inte åker buss så får jag stanna en timme mer än alla andra i min klass?! C P.
Kommentarer
Postat av: Täss <3

vi är bäst <3

2010-12-16 @ 18:12:27
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0