sovasovasova.

2010-12-30 @ 16:36:11
Efter ett par dagar med väldigt dålig sömn, sov jag inatt 15 timmar. Somnade väldigt tidigt, halv 11. & jag vet inte när det hände mig senast.
& vaknade halv ett. &  vet ni vad som är läskigast? att jag är fortfarande väldigt trött. Vilket ledde till att mamma inte ville att jag skulle åka till stallet..
Jag sa emot & vi började tjafsa. ett bevis på att jag var trött... & tjurig. Så blev att stanna hemma. Har kollat lite i H & M s nya katalog. Hittade faktiskt lite snygga kläder. Mamma bad mik kryssa det jag ville ha. Bland annat en väldigt snygg bikini. Den jag har nu är hemsk & blev ingen BB i somras. så ja, Behövligt!
Bilderna ska jag snart lägga in i datan & tänkte också skriva ett inlägg om hur jag är & hur jag var som mindre. Lär bli väldigt lång så är ni intresserade? :)
hej så länge, typ.

Åh, hjärtat! Jag saknar sommaren!
Kommentarer
Postat av: NellieB

Ps. Ja tror du å min kompis Ella ska till samma läger i sommar.



www.ellaolssonbroander.blogg.se

2010-12-30 @ 17:42:42
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv: gumman, du är ju hans barnbarn :') miss<3

2010-12-30 @ 18:45:02
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0