tomten älskar mej!

2010-12-15 @ 19:27:37
Hihi, där ser ni, hoppas han ger mig vad jag önskar mig nu.. Haha, undrar vem som är tomten iår? Anton kanske..? ;)

Nu ska jag ta på mig skorna & gå ut till duschen. (Vi gör om vårat badrum & duchar ute i våran lokal, som är tom & är typ 10 meter från vår dörr.) Det är sjukt kallt ute & jag orkar verkligen inte, men m å s t e ! Saknar mina bebisar oxå, men slutar ju på fredag & på lördag eller söndag ska jag skritta & sedan sätta igång dom lite lungt! Kommer bli så roligt & dom lär väl vara sjukt pigga. & det är verkligen roligt med pigga & glada ponnysar. Mamma måste fota någon dag oxå.
Nej, nu måste jag duscha!
Kommentarer
Postat av: Cassandra

Saaant!!!

2010-12-15 @ 21:21:27
URL: http://Nicehop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0