typ rubrik..?

2010-12-29 @ 20:20:46
Gash, jag håller på att somna här...

Under natten sov jag i ungefär 2 timmar. Men vem bryr sig om hur länge man sover när man har så galet roligt...? nej, vi hinner inte med att sova. ;)
Vi kollade på filmer. Skulle egentligen ha vart fler men min data ville inte riktigt. Dom två vi såg var lejonkungen & björn bröder. stor lipan amelia satt såklart & grät. Hum..
& mitt i natten så fick vi värsta ideén. Vi skulle ut & åka plastpåse! Hittade en ica påse, letade upp en hyfsat stor hög (som skottbilen så snällt har fixat) & åkte.
Vi räddade också en katt som blivit instängd i ett litet rum, typ. Det filmade vi faktiskt, haha. Lär bli kul för er att se!
vad gjorde vi mer... Jo, vi lagade mat, käkade det. Tacos så klart. haha.
Tårta. Min favorit, så klart. haha.
Åt godis. Godisnappar i olika smaker & former, så klart! haha.
Chipps med dip. Tacos smak på dippen, så klart! haha.
Nej men seriöst nu då..
& sen höll vi på med min data i typ 10000 år, minst! utbrott fick jag, men gick ner & tröståt mig på lite tårta så var det bättre sen! Kan ju sammanfatta hela kvällen med en mening..
Så *FULT ORD* bäst!
När dom sedan åkt red jag båda två. Gick kanonens med putte, lite sämre med jullan. Hon hade tankarna någon annan stans. Men så kan det vara ibland!
Medans jag väntade på att mamma skulle komma & hämta mig satt jag på min låda. Fick sitta & koncentrera mig på att hålla ögonen öppna & kom på mig själv med att nästan somna. Haha.

Facebook blev lite uppdaterat igå kväll. Jag är så duktig, jag lagade täss mobil!

Förlåt! Men jag håller på att somna, ni får inga bilder idag. förlåt.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0