xrcdtyvgbunijmok,l

2010-12-07 @ 16:41:44
jag hatar att mamma börjat jobba på dagarna.
Kom hem, sjukt pepp på att åka t stallet. Men nej, lilla mamma ska såklart jobba. saknar hennes natt jobb!
Men Tezz kom & rädda min dag, mitt år, MITT LIV!!! Nej, överdrift men blev sjukt glad för hon följer med & så kunde hennes mammi köra! Tack,tack,tack! :D
Så det blir inte bara ridning... Utan underbart sällskap oxå.
Kände att inlägget blev väldigt kärleksfullt, men det är väl oxå mysigt?! :D
Så blir lite plugg innan, sen draar jag! Pussshey.

godiiis, är kärleksfullt! Där av bildvalet... ;)
Kommentarer
Postat av: isha :)

fin blogg :)

2010-12-07 @ 18:53:32
URL: http://ddolphiin.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0