Barva...!

2010-07-09 @ 23:45:05
Idag red jag Barva för tredje gången. Själv tycker jag det går bättre å bättre för varje gång. Hon är ju trotsallt bara 4 år. Hon är jätte stabil alltså vinglar inte mycket alls, som ungponnyer brukar göra. Det vi har mest problem är väll galoppen, men som sagt har jag ju bara ridit henne 3 gånger. Nu när jag inte har någon att rida (julia, läger. Putte, vila) är det jätte roligt att ha ngn att hålla på med. Självklart sen oxå!

Hon heter någt långt som jag just nu inte kommer ihåg, men kallas Barva.
Hon är ett Gotlandsruss. ( I love it.)
4 År.
Typ det jag vet hitills. Men självklart kommer bild å så, snart.
& massa fakta.
Tycker värkligen det är roligt när folk vill att jag ska rida deras hästar. Detta är tredje personen :')
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0