Collin. 29 Juli.

2010-07-30 @ 00:28:13
Idag hoppade jag Phil Collin för att hans ägare frågade om jag ville & självklart ville jag det. ;)
Jar ju "lånat" han förut, då jag tränade/red/tävlade honom. Men det slutade då det inte gick så bra.
Men nu ville hon att jag ska hoppträna honom varannan vecka för Malin svensson, tror jag hon heter (?). Vilket nog blir bra.
Idag iallafall vad han väldigt pigg, för att vara han. Ibörjan ville han slarva men när både jag & han skärpte till oss gick det riktigt bra. Var mest markarbete men trav & galopp bommar. Men jag måste värkligen träna på min blick, då jag gärna kollar ner. När vi skulle hoppa några hinder lite större så skulle han fjanta å stanna. Men då blir jag sur & bestämmde att vi skulle över, då lyfte han. ;)
Nu blir det en liten bildbomb med bilder som han är med på, sen förra året.
collin...<3collincol
Hihi, sööta lilla ponny. Kollavad glad jag är, tror vi blev nollade. :')
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0